Vaikka karvainen, helposti huolestuva Pessi ja siivekäs, huoleton Illusia ovat monilla tavoin toistensa vastakohtia, he ystävystyvät.
Yrjö Kokko - Pessi ja Illusia

23. toukokuuta 2012

"Ei Liinu täältä mihinkää lähe"

Mä en osaa istua kotona mun tallipäivänä, edes sillon kun oon kipeä. Tai sitten mun pitää olla tasan niin kipeä, etten pääse sängystä ylös ja taju on veke, mutta tämmösessä flunssassa jossa on puolkuntonen mä ees pysty aattelee istuvani ihan koko päivää kotona. Troo heppatyttö .... :---D muttakun on liian tottunu siihen että siellä tallilla asutaan se 4-5krt vko! :c
Ilmottelin Ponin ja Liinun ihmiselle että oon kipeä, en mene töihin jollonka äiskäpäiskä ei päästä tallille. Noo, kun pari tuntia olin ollut tolpillani, niin iski totaalitylsistyminen, pari buranaa nassuun ja härkää sarvista (= mun hurjaa, uljasta ja tuulennopeaa Lahna-skootteria)! Tosin, ajelin varmaan jonkun yli 10km lenkin ensin ja kuuntelin musiikkia, kun teki mieli kesäfiilistellä.

Makkarankuori! Ja meikä vähän leikki väreillä.

Liinu oli saanu makkarankuoren päälleen, eli ihottumakärpäsmikälie -loimen. Mammalta makkarankuori pois päältä, kevyt harjaus ja naapurin pienelle pellonpalaselle syöttämään vihreetä. Liinu tykkäs kun pääs pois tallipihalta :--) oli vähän kiirus, takasin tallillepäin sitten se löntystelikin riimunaru löysänä perässä. Ainiin, tässävälissä pahoittelen tosi hienoja kuvia, en jaksanu yhtääään panostaa niihin.

Liinun ihminen sitten huuteli tallipihan yli, ettei Liinu lähe mihinkään varsan vierotuksen jälkeen, vaan jää tuolle kyseiselle ihmiselle!! Jee, sanoinkuvaamattoman ilonen että toi tammuska on vielä ens kesänäkin hyörimässä täällä :3

Eilen Selssillä oli taas ratsastamassa kaks pikkutyttöä, menttin yhellä pellolla jossa ei siis kasva mitään ihmeempää, kun ruohoa, ja siinä olikin tytöillä tekemistä yrittää pitää ponin pää pois vihreestä, vielä, kun Melex oli mukana nimenomaan syömässä siellä. Toisella, vähän aremmalla tytöllä Selssi veti pään kokoajan alas, ja muutenkin kusetti tätä ihan 6-0, varsinkin laukannostoissa, jossa perä kyllä taas pitkästä aikaa lensi. Toisen, vähän tomeramman kanssa Selssin pääkin pysyi suht hyvin ylhäällä, mutta laukka nousi vasta sitten, kun mä pyöritin Melexin riimunnarua perässä :--D pääs siis aika kevyellä liikutuksella, vaikka koko rumba kesti taas sen puoltoistatuntia. Selssille ehkä sopiikin paremmin noi pidemmät mut rauhallisemmat liikutukset, nimenomaan ton sen hengityksen takia.

Vuolin kanssa ponin kavioita, kuvia ei eiliseltä ole, koska kamera jäi kotiin, ja kaviokuvia ette kyllä sais nähdä vaikka niitä oliskin :---D muahhahaa.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti