Vaikka karvainen, helposti huolestuva Pessi ja siivekäs, huoleton Illusia ovat monilla tavoin toistensa vastakohtia, he ystävystyvät.
Yrjö Kokko - Pessi ja Illusia

16. huhtikuuta 2012

Maga El Aprilmiracle


Mamma on mun once in a lifetime -koira. Rodultaan tämä on Airedalenterrieri, vaikkei siltä aina ihan näytä, johtuen omistajansa laiskasta trimmausinnosta :--D paitsi joskus iskee into, ja sitten koira onkin tosi kivan näkönen, kun trimmattu sieltä täältä. Kuten esimerkiksi juuri nyt!

Mamma on 29.4.2005 syntynyt terroristiterrieri, joka valitsee koirakaverinsa aika tarkasti. Pienet koirat ei kuulu suosikkeihin, mutta meidän kodinvaihtaja Kääpiösnautseri Lilli menee nykyään toverina, ja siskon Chihuahua pentu. Itse olin varma, että Mamma syö tuon chihu pennun (jonka nimi on niin tyhmä, niin puhun vaan pennusta), mutta ei, se vaan rupesi nuolemaan sitä :D sekaisin koko koira. Nykyään se menee sitä karkuun ja väistää heti ruoka- ja vesikupeilta, ainut, mistä Mamma tuolle jotain sanoo, on silloin kun pentu menee sen leluille. Tärkeysjärjestys oikein? Kyllä kyllä.

Mamman kanssa ollaan joskus pyöritty näyttelykehissä, nykyään tuo saa olla kotona ja juosta metsissä vapaana ja mennä uimaan ojiin jossa on vielä jäätä. Ei tuo kauhean hyvin niissä pärjännyt oikein ikinä, eikä se kyllä siellä viihtynytkään, joten koirallekin kivempi näin.


Salo kr 6.6.2009


Mamselli on kanssa hirmunopea oppimaan uusia temppuja, ja niitä tuo osaa ihan järjettömän kasan. Ja suurin osa niistä on ihan turhia. Mutta ei se mitään, kiva niitä on kuitenkin opettaa! :--D

Salo kr 6.6.2009


















3 päivää ennen räjähtämistä


10.9.2009 Mamma sai jättisuuren pentueen, 14 pentua! Joista yksi syntyi kuolleena, mutta 13 tervettä airista putkahti maailmaan.

Itse olin tietenkin oletettavasti hirveän riemuissani niistä pennuista, harmikseni mun porukat eivät olleet, joten niistä pennuista ei mulle omaa pentua tullut.

Olen kyllä päättänyt, että jos ja kun mulla tulee airiksia olemaan, niin ne saavat luvan olla jotain sukua Mammalle. Pidän sormet ristissä, että joku noista Mamman pennuista saa joskus pennut, niin sitten mä voin yhden osataa itselleni, nimet ja kaikki jo valmiina :--D


Räjähti!

Maitobaari auki



Hylkeen vikaa, 17.7.2011


Ei kommentteja

Lähetä kommentti