Vaikka karvainen, helposti huolestuva Pessi ja siivekäs, huoleton Illusia ovat monilla tavoin toistensa vastakohtia, he ystävystyvät.
Yrjö Kokko - Pessi ja Illusia

23. heinäkuuta 2013

Safi 2v 1kk 2pv + näyttelyressii

Safi täytti pari päivää sitten 2v 1kk, joten tänään otettiin Outin kanssa viralliset poseerauskuvat! Hieman on tuota mahaa kertynyt tässä melkein kahden kuukauden laidunlomalla, mutta onneksi lauma muuttaa kohtapuolin takaisin tallille :-)
Tarkoitus oli ottaa taas kärrytreenit, mutta lähdettiin taluttamaan Melexiä ja Safia maastoon. Minä talutin vaavaa ja Outi Melexiä. Ihmeteltiin yhtä traktoriakin seisomalla risteyksessä, kun se pyyhälsi ohi. Tosin en oikein ihmettelemisestä voi puhua, kun Safi vilkaisi kerran traktoriin ja jatkoi sitten rikkaruohojen kitkemistä. Tosin, mielummin näin päin, kuin että varsa olisi lähtenyt paikalta!
Pahvi on ollut meillä muuten neljän päivän päästä tasan 6kk, ihan kamalan nopeasti on aika mennyt! Ja varsa kasvanut hirmuisesti, ja saanut sopivasti massaa ympärilleen :-) Laitan tähän nyt vielä alle helmikuussa otetun rakennekuvan, jossa Safi on ollut meillä kuukauden. Toki varsalla on siinä talvikarva päällä, mutta itse ainakin tammaa viikottain nähneenä näen kunnon muutoksen esimerkiksi tuon massan suhteen.

23.2.2013 ikää 1v 8kk 2pv - tasan 5kk sitten!
Herra mun jee että se on pieni! Helmikuisessa rakennekuvassa vaavalla on päällä toinen edustusriimuista, tämänpäiväisessä Outin Börjesiltä ostama pony kokoinen nahkariimu, näyttelyitä ajatellen!

Näyttelyistä puheenollen, niihin on enää aikaa kuukausi ja päivä, ja minä melkein jo menetän yöuneni niiden takia. Tarvii varmaan oikeasti napata jotain nappeja naamaan näyttelyviikkona, että saan nukuttua jännitykseltäni yhtään. Stressaan tamman käyttäytymistä, arvostelua ja mun vaatetusta. Tosin vaatetuksen olen saanut kuntoon jo pääni sisällä, mutta sen näette sitten kuukauden päästä kuvista ;-)
Jos joku on tulossa näytelmiä katselemaan (24. tai 25.8. Mäntsälän ratsastuskoululla), niin nykäiskää hihasta, ottakaa kuvia ja lähetelkää niitä minulle (8 eikö vain! Pahoittelut muuten pienestä hiljaiselosta taas, mä olen ollut töissä kolme iltaa putkeen (tosin tänään oli aamuvuoro), ja olen uudella, ihan itselleni vieraalla osastolla töissä yksin, joten stressiä riittää ihan siltäkin osin ihan mukavasti. Enää tosin kolme päivää siellä osastolla, sitten tutulle ja turvalliselle kotiosastolle!

1 kommentti

  1. Kyl toi muuten oliki kuikelo talvella. O__O En muistanukkaan, että noin pikkunen.

    VastaaPoista