Vaikka karvainen, helposti huolestuva Pessi ja siivekäs, huoleton Illusia ovat monilla tavoin toistensa vastakohtia, he ystävystyvät.
Yrjö Kokko - Pessi ja Illusia

16. maaliskuuta 2012

Blogin aloitus

Heido :--)
Tämä on varmaan noin 500. kerta kun aloitan, ja yritän jaksaa pitää hengissä hevos- ja poniaiheista blogia, joten toivotaan parasta että tämä selviytyisi hengissä ensimmäisen päivän yli :--D

Olen siis Raisa (eli Raipe), loppuvuodesta 1994 syntynyt tyttölapsi Turun seudulta. Opiskelen tällä hetkellä sosiaali- ja terveysalaa, ja musta pitäisi valmistua lähihoitaja vuonna 2013.
Hevosia olen harrastanut 4 vuotiaasta asti, eli siis melkein koko elämäni. 12 vuotiaaksi pyörin ratsastuskouluissa, sitten siirryin yksityisiin.
Melex oli ensimmäinen kunnon hoitohevonen, jonka hoitamisen aloitin vuonna 2006, sen jälkeen kun olin ratsastuskouluilla käymisen lopettanut, kun se muutti toiselle paikkakunnalle.
Herran kanssa sitten ralliteltiin pitkin ja poikin mettäteitä, joskus vuonna 2007-2008 innostuin maastakäsittelystä ja luonnollisesta hevosmiestaidosta, jota olenkin harjoitellut Melexin kanssa paljon.

Asustelen vielä kotona, isän luota löytyy 3 kissaa, 2 gerbiiliä, koirani (josta luultavasti saatte kuulla lisää), veljeni koira joka tilapäisesti asustelee meillä, sekä siskoni 4 kesyrottaa ja koira. Eläintarha siis!

Tallilla käyn 5 kertaa viikossa, 2 kertaa Melexin ja Selssin tallilla, ja 2 kertaa Liinun ja Väinön tallilla. Kerran viikossa käyn lännenratsastustunnilla, jotka aloitin joulukuussa 2011. Lännenratsastus tuntuu henkilökohtaisesti enemmän hevosystävällisemmältä, joten olen hurahtanut siihen ihan täysin :--)

Jotenka, toivotaan että tämä blogi jaksaa hengittää vähän kauemmin kuin muut kaltaisensa, ja katsotaan jos huomenna jo tulisi ensimmäinen kunnon postaus (:

1 kommentti

  1. 'tyttölapsi', ootki iha beibi vielä (-:
    ps. et IKÄNÄ arvaa kuka oon, eiku ketä oon. hihi oonpa kettu

    VastaaPoista