Vaikka karvainen, helposti huolestuva Pessi ja siivekäs, huoleton Illusia ovat monilla tavoin toistensa vastakohtia, he ystävystyvät.
Yrjö Kokko - Pessi ja Illusia

26. maaliskuuta 2013

Melexin hoitovideo

Koska olen ihana ihminen(köh), päätin tehdä teille randomisti videon Melexin hoidosta. Taisiis, siitä kun hoidan sen ennen liikutusta ja sen jälkeen. Kiintoisaa, eikö? Nopeutin videota vähäsen, ihan vain teidän takia :-D en olisi itsekään jaksanut katsoa tuota jos olisi ollut normaalinopeutinen (miten tuo sana taipuu?) Ja kyllä, minulla on pakkomielle harjata jalat viimeiseksi - aseptinen järjestys!! Tosin, aseptiikasta ei voida kyllä nyt oikein puhua, kun en sitä päätä ensimmäiseksi harjaa. Mutta sinnepäin!

Käytiin tosiaan Melexin kanssa piiiiitkästä, oikeasti varmaan ainakin puoleen vuoteen, aikaa ihan kahdestaan maastossa. Melex sai päättää suunnan ja vauhdin, minä istuin selässä ja nautin matkasta.
Käytiin sitten metsässä samoilemassa, tieosuudet mentiin laukalla, ja metsässä käveltiin. Annoin papparaisen sitten itsekseen päättää, koska käännytään kotiin.

En kyllä oikeasti muista, että koska olen viimeksi käynyt maastossa tuon kanssa ilman, että on ollut ketään muu hevonen mukana. Oli kyllä parasta päästä tuon kanssa maastoon menemään, vanhus meni korvat tötteröllä metsässä :-) täydellisyyttä parhaimmillaan!


2 kommenttia

  1. Muute iha hauska video mut eieiei toi musiikki ei oo hyvä mun keskiviikko aamuuni... hmmhmmhmhmhmhmmmm soi päässäääää XD kestät tätä sit loppupäivä! muahah

    VastaaPoista
  2. empäs aatellu tota pointtia kun etin vaa jonkun musiikin tohon :--D fffuu

    VastaaPoista