Vaikka karvainen, helposti huolestuva Pessi ja siivekäs, huoleton Illusia ovat monilla tavoin toistensa vastakohtia, he ystävystyvät.
Yrjö Kokko - Pessi ja Illusia

22. tammikuuta 2013

Erikoispostausta pukkaa

Vai pukkaako?
Kyselisin teiltä, oi arvon hiljaiset lukijat, että kiinnostaisiko teitä jonkinsortin erityispostaus? Jos, niin minkälainen?

Olen saanut haasteita n. 15 kappaletta, mutta olen niin hirveä ihminen, että niitä kohtaa en koe minkäänlaista intoa, joten ne saavat jäädä tekemättä.. :-D Pahoittelut niille, jotka ovat haasteita minulle heittäneet. Ehkä joskus reipastun ja teen nekin, nyt kyllä kovin näyttää siltä, että niin ei käy.

Koittakeehan siis avata suunne ja kirjottaa kommenttia, jos teitä kiinnostaa erikoispostaus, ja kertokaa samalla myös, että minkälainen :-)

Jotta ei oltas aivan kuvattomia; Melex esittelee partaansa 15.4.2012

8 kommenttia

  1. et ole vielä kertonut että minne jännään paikkaan menitte melexin omistajan kanssa ;)

    VastaaPoista
  2. Kysymyspostaus, varustepostaus ( joistakin omista hevostavaroistasi), unelmiesi hevosesta tms. :)

    VastaaPoista
  3. Mä haluan lemmikkipostauksen Amandasta, Ossista ja WokkiPokista!! Ja kuvia...

    VastaaPoista
  4. Ano1, se selvinnee heti sunnuntaina tai viimeistään maanantaina ;-)
    Beeda, tänk juuu!
    Ano2, Mamsesta oonkin jo tänne kirjotellut, Ossista, Orvokista ja Filusta en jaksa kirjottaa :D kiitti silti!

    VastaaPoista
  5. No kirjoita vaikka sit sun parhaasta isosiskosta;) ja laita edes kissojen kuva;) t. Mia
    Ps. Miten mä saan mun nimen tohon lähettäjäksi, en tajua...

    VastaaPoista
  6. tee tallipäiväpostaus missä näkyy mitä teet tallilla:)lataa youtubeen ja linkkaa tänne:)se ois kiva:)

    VastaaPoista
  7. Mia, nii mistä parhaasta :D no ei vaiskaa. Sun pitää olla rekisteröityny käyttäjä et saat nimes siihen :-D
    Horse love, hmm, vois olla :-) Valpperin tallista ainakin vois onnistua, kun siellä ei oo yleensä ku minä yksikseni, ni kehtaan kuvailla vähän kaikkea ja turhaa :D Mikkolassa kun yleensä on sen verta paljon porukkaa etten kehtaa ottaa kuvia kun putsaan karsinaa.......

    VastaaPoista
  8. ok,se ois meinaan kiva,koska eit oo vielä tehny,ainakaan ku mä oon lukenu.

    VastaaPoista